Vrienden - H’ART Museum

Vrienden

H’ART Museum kan niet zonder de betrokkenheid van haar Vrienden. De steun van onze Vrienden stelt ons in staat internationale tentoonstellingen te realiseren.

Met onze Vrienden delen wij de passie voor kunst en voor de tentoonstellingen. Je maakt deel uit van een enthousiaste vriendengroep en bent nauw betrokken bij alle activiteiten in en om het museum.

Soorten Vriendschappen

• 50 euro voor 1 pas
  • 75 euro voor 2 passen

Een Vriendschap is geldig voor 1 jaar en wordt automatisch verlengd.

Voordelen

• Onbeperkt toegang en gratis toegang tot het museum met toegang tot de tentoonstellingen*;
  • Starttijd reserveren is niet nodig
  • Uitnodiging voor de Vriendenopening bij nieuwe tentoonstellingen en andere exclusieve vriendenactiviteiten.
  • 10% Korting in het Grand café en de Museumshop

** boeken uitgezonderd

Word onze Vriend

Stuur een email naar [email protected]. De Vriendschap is geldig voor 1 jaar en wordt zonder opzegging automatisch verlengd. Opzeggen kan ook via [email protected]