Happy Birthday Amsterdam - H’ART Museum

Happy Birthday Amsterdam

Happy Birthday Amsterdam

H’ART Museum trapt het feestprogramma van 750 jaar Amsterdam af met de tentoonstelling ‘Happy Birthday Amsterdam’ van woensdag 4 december 2024 tot en met zondag 16 maart 2025.

Een tentoonstelling waarin Amsterdam als kunststad uitbundig wordt gevierd. De stad die sinds jaar en dag bekend staat als de stad van de vrije en creatieve geest. En die een culturele broedplaats is voor kunstenaars van over de hele wereld. ‘Happy Birthday Amsterdam’ presenteert een even rijke als bonte verzameling kunst van 75 kunstenaars, van toen en nu. Geen historisch overzicht, maar een feestelijke ode aan de stad en de makers die er woonden, werkten en verbleven.

Lees hier het persbericht van de komende tentoonstelling en houd onze kanalen in de gaten voor meer informatie.

4 december 2024 - 16 maart 2025