Events - H’ART Museum

Events in H'ART Museum

Of je nu een evenement organiseert voor 5 of 800 gasten, een vergadering, feestelijk diner, conferentie of verjaardagsviering, de mogelijkheden zijn eindeloos. In H’ART Museum zijn verschillende bijzondere ruimtes voor je bijeenkomst beschikbaar. Dat alles terwijl prachtige kunstcollecties schitteren in het historische gebouw met zijn moderne ontwerp. Dit samenspel van geschiedenis, kunst en open ruimtes met veel daglicht biedt een aangename sfeer voor uw evenement.

In totaal zijn er vier vergaderzalen, eventueel nog aan te vullen met de ateliers van H’ART Museum voor Kinderen, H’ART Museum Grand Café of een van de exclusieve ruimtes. Elk van de vier vergaderzalen heeft zijn eigen charme en beschikt over een projectiescherm, een beamer en een geluidssysteem.

Daarnaast zijn er monumentale zalen zoals de Kerkzaal en Regenten- en Regentessekamer die een prachtig uitzicht geven op de Amstel. Deze unieke en karakteristieke ruimtes zijn geschikt voor elegante recepties, intieme ceremonies of rijk aangeklede diners.

Benieuwd naar alle mogelijkheden? Bekijk hieronder alle ruimtes of download direct onze brochure.

Wil je meer informatie ontvangen? Bel naar (0)20 530 87 55 of stuur een e-mail naar events@hartmuseum.nl

De ruimtes

Auditorium

Binnentuin - Exclusief

Grand café

Kerkzaal

Regentenkamer - Exclusief

Wat maakt een event in H'ART Museum zo bijzonder?

Historisch gebouw

Het zeventiende-eeuwse gebouw van H’ART Museum – een Rijksmonument – is een parel in Amsterdam. In 1680 begon de oprichting van een tehuis voor ‘oude besjes’. Na drie jaar volgde de oplevering van het ‘Diaconie Oude Vrouwen Huys’ met plaats voor vierhonderd vrouwen. Nu schitteren prachtige kunstcollecties in het gebouw, dat naar modern ontwerp is verbouwd en ingericht.

Centrale ligging

H’ART Museum is gevestigd in het bruisende centrum van Amsterdam met prachtig uitzicht op de Amstel. Vanaf Schiphol is H’ART Museum binnen 30 minuten bereikbaar. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid op loopafstand en ligt metrostation Waterlooplein op minder dan 5 minuten lopen. Liever met de boot komen? Aanmeren voor de deur is mogelijk!

Full Service

Onze kracht is ons oog voor detail en next-level gastvrijheid. Van een evenement maken wij graag, vol passie en toewijding en succes. Zo ben je ontzorgd en kan je genieten van een evenement op topniveau en ultiem vakmanschap.

Extra diensten

H’ART Museum is natuurlijk veel meer dan enkel een evenementen locatie. Combineer uw evenement met een rondleiding door de tentoonstelling (die elk halfjaar wisselt), een teken- of schilderworkshop of een activiteit in de binnentuin. Graag een korte introductie over H’ART Museum tijdens uw bijeenkomst? Onze directie ontvangt uw gasten graag met een persoonlijk welkomstwoord.

Duurzaam museum

H’ART Museum deelt sinds 2016 warmte- en koude-overschotten met de Hortus Botanicus (project Tussen Kunst en Kas). Voorts zijn er zonnepanelen op het dak en willen we de huidige beglazing vervangen door beter isolerend monumentenglas of HR-glas. Daarnaast neemt H’ART Museum deel aan BREEAM-NL In-Use, waarbij deelnemende musea concreet aan de slag gaan met verduurzaming.