Winactie Kandinsky in samenwerking met WBOOKS - H’ART Museum

Overslaan en naar inhoud gaan
Tickets

H’ART Museum geeft in samenwerking met Uitgeverij WBOOKS 3 x 2 tickets weg voor de Kandinsky tentoonstelling.

Speciaal voor deze tentoonstelling reisden meer dan 60 kunstwerken uit het beroemde Parijse Centre Pompidou naar Amsterdam. Het is een bijzondere overzichtstentoonstelling van Kandinsky’s vroege figuratieve werk tot aan zijn wereldberoemde abstracte schilderijen. Een persoonlijke reis die hem tot een van de pioniers van abstracte kunst maakte.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en maak direct kans op 2 tickets voor de tentoonstelling.

Ben je al ingeschreven op de nieuwsbrief van H’ART Museum? Geen probleem, je kunt je gewoon inschrijven en deelnemen. Je ontvangt de nieuwsbrief niet dubbel.

• Deelnemen kan tot en met 25 juli 2024
  • Winnaars worden per mail op de hoogte gesteld
  • Winnaars kiezen zelf gewenste datum en tijd
  • Kandinsky is te zien tot en met zondag 10 november 2024.

Geen zin om te wachten? Boek dan direct jouw tentoonstellingstickets hier.

Doe mee en win

Deze winactie is helaas afgelopen. De winnaars krijgen binnenkort bericht.